Wednesday 18 February 2015

TAKDIR CINTA KITA KARYA SHAQIR IMAN

TEASER

Shaqir Iman

“Kenapa awak renung saya macam tu, Taqif? Ada apa-apa yang tak kena ke pada diri saya?” soal Wanda.
Taqif menggelengkan kepalanya. “Tak ada apa-apa. Saja saya nak menikmati kecantikan wajah awak. Salah ke?”
“Salah tu tidaklah. Tapi, jangan tenung sampai macam tu sekali. Awak buat saya sesak dada aja tau dengan renungan mata awak tu.”
“Kalau macam tu, mari sini...” Taqif sudah meminta agar Wanda mendekatkan dirinya.
“Nak buat apa pula ni?” tanya Wanda. Dahinya sudah berkerut. Pelik dengan permintaan Taqif tadi.
“Awak kata sesak nafas tadi. Jadi, saya nak tolong awak dengan memberikan bantuan pernafasan dari mulut ke mulut. Cepatlah ke sini...” balas Taqif selamba. Kemudian, senyuman menggoda diukirkan di bibir merahnya.

No comments:

Post a Comment